Informacje dla osób z niepełnosprawnościami

Magic-Net dopełnia wszelkich starań w zakresie wsparcia osób z niepełnosprawnościami na każdym etapie kontaktu. Wprowadziliśmy szereg funkcjonalności, które ułatwiają formalności związane z przedstawieniem oferty, zapoznaniem się z dokumentami publikowanymi na naszej stronie internetowej lub podczas wizyty w naszym Biurze Obsługi Klienta. Poniższa instrukcja wprowadzi Państwa w rozwiązania jakie zaimplementowaliśmy i możliwości, które zawarte są w powszechnie stosowanych narzędziach, takich jak przeglądarki Internetowe czy edytory dokumentów.

Jeżeli jesteś osobą zainteresowaną kontaktem z udziałem tłumacza migowego w języku polskim, to oferujemy taką możliwość w Biurze Obsługi Klienta. Możemy zorganizować dla Ciebie taką formę kontaktu w każdy dzień roboczy (z wyłączeniem sobót) w godzinach 9:00 – 15:00 w Szczecinie. W Stargardzie natomiast we wtorek lub w czwartek w godzinach 10:00 – 14:00.

W trakcie wizyty w Biurze Obsługi Klienta oferujemy również możliwość prezentacji wszystkich informacji, w dogodnej dla Państwa formie, np. na większym formacie lub ze wsparciem lektora.

Informacje publikowane bezpośrednio na naszej stronie mogą być odczytane z wykorzystaniem języka maszynowego, który dostępny jest bezpośrednio w przeglądarce internetowej. W Microsoft Edge można to narzędzie wywołać skrótem z klawiatury: Ctrl+Shift+U lub wybrać z menu przeglądarki w panelu: „Więcej narzędzi” i „Czytaj na głos”.

W ten sam sposób można odczytać również dokumenty w formacie PDF pod warunkiem otwarcia ich bezpośrednio w przeglądarce Internetowej.

Jeżeli jesteś osobą o ograniczonych możliwościach ruchowych, nie musisz pojawiać się w Biurze Obsługi Klienta. Za pośrednictwem kontaktu telefonicznego oraz poczty elektronicznej uzyskasz wszystkie niezbędne informacje, a także zawrzesz umowę na usługi. Zapraszamy do kontaktu telefonicznego pod numer (+48) 785-507-888 lub na adres e-mail: biuro@magic-net.pl